حضور شيخ الحديث در ديار معلم فداكار

Sheikh-Gazzo

حضرت شیخ الحدیث مولانا محمّد یوسف حسین پور در رأس هیئتي، ظهر روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ به شهرستان خاش سفر کردند تا به بازماندگان معلم فداکار تسلیت گفته و از دیگر همکار ایشان عیادت نمایند.

ایشان ابتدا به روستای ”گزو“ رفتند تا تسلی خاطر خانواده‌ی معلم فداکار، شهید ”حمیدرضا گنگوزهی“ را فراهم آورند.

مولانا حسین پور ضمن حضور در منزل بازماندگان آن شهید، و قرائت فاتحه به روح وی، به بازماندگان او تسلیت عرض نمودند و طی سخنانی کوتاه هفت قسم شهید را طبق حدیث صحیح بخاری برشمردند که یکی از شهداء کسی است که بر اثر سقوط دیوار وفات کند.

مدیر عین العلوم گشت افزودند: شهادت مقام بس رفیعی است که خداوند آن را نصیب هر کس نمی‌گرداند و این معلم توانست به این مقام دست یابد. دعای من برای فرزندان آن مرحوم این است که خداوند علم دین و دنیا را به آنان عطا کند.

بعد از خداحافظی با خانواده‌ی شهید پرور این معلم، به روستای همجوار رفته و از دیگر معلم فداکار، ”عبدالرئوف شهنوازی“ عیادت نمودند. شیخ الحدیث مولانا حسین پور در این دیدار خطاب به آقای شهنوازی گفتند: با توجه به اینکه خداوند متعال شما را در این حادثه نجات داد، باید شکرانه‌ی آن را به جا آورید و شکرانه‌ی آن این است که بیش از پیش به تعلیم و تربیت دانش آموزان توجه کرده شود.

ایشان بعد از دعای شفا برای آقای شهنوازی و خداحافظی با ایشان، رهسپار گوهرکوه گردیدند تا در مراسم دانش‌آموختگی مدرسه مفتاح العلوم گوهرکوه شرکت کنند.

همچنین ببینید

نسبت تکفیرِ شیخ محمدبن عبدالوهاب به شیخ الحدیث کذب محض است

تکفیر در سیرت شیخ الحدیث جایی نداشت در پی انتشار مطالب و کلیپ‌هایی که بر …